Jennys tankar

Valborg

Publicerad 2009-05-02 10:24:15 i Allmänt,

Tjosan!

På valborg var dagen fullplanerad, men sen ringde mödravårdshälsan lr vad de nu heter i stan. Så de mötet blev flyttat, så då skippade jag att fixa Jessica och Perras present. Fixar de på tisdag iställe.

Men jag mötte iaf på ikea när han sluta, en sak som är mycket irriterrande, som jag oxå gör.
Satt vid ikea och vänta på pappa som var och käka med Joel. När jag ringde och sa att jag var framme så skulle de bara betala för pizzan så han skulle vara på ikea om en kvart, de blev ingen kvart!

Varför säger man alltid jag är där om 10 minuter så tar det egentligen 20 minuter? Det är ju bättre att säga jag är där om 35 minuter och överraska den som väntar med att du kom efter en kvart.

Satt på ikea parkeringen och spela på mobilen och titta på tanter som parkera helt fel!
Ni vet de där platserna för barnfamiljer, tror ni "tanterna" hade några barn med sig.. Nope de var helt ensamna i bilen, fast bilen var jue en stor familjebil, men ja tror inte de gills.

Låter som en en gammal kärring, jag kommer nog bli en sån där gnällig en som spanar på grannarna och skriver upp bilnummren på bilarna som åker förbi =P

Iaf fick med mig jättemycket från ikea, riktigt roligt att gå där. Så de grejerna ska jag ta i tu med efter tentan, men de kliar i fingrarna, vill fixa och dola nu!

                                     Kniv Erik =P

Iaf kvällen spenderades hos syster yster, med en grillkväll.
Jag, broder, Bark, Putte och Johan knödde in oss i bilen och brumma dit. Från kils hållet kom Magnus, Bebbe, Erik och Anders.

Anders Muppen


Blev en riktigt trevlig kväll med potatisgratäng, sallad och grillat i mängder. En och annan alkoholdryck slant väl ner för de andra, själv höll jag mig till fanta.

Massa skratt och trevligheter blev de. Magnus har ju inte sett mig sen vi laga mat hos mig, de första han sa var "åh jävlar" och titta på min mage. Ja den har ju växt en hel del sen, vi laga mat här =P.

                                 Putte och Fredrik


Bebbe mobbades som vanligt, sen försvann han bara.. Det var visst hockey på tv och de kunde man inte titta på hos jossa =P.

Senare på kvällen, efter poker och allt som hör till var det utgång för de flesta. Jag, broder och Magnus stannade hos syster yster och kollade klart på filmen.

Va så roligt att få komma ut och träffa folket igen!

En mycket trevlig kväll blev det!

Kramen









Magnus Muffen                          

                     

                       
  
                                     Bark och Johan


















                                  Patrik njuter av den första cider, sin "vårcider"










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela