Jennys tankar

Måndag

Publicerad 2009-11-09 23:14:19 i Allmänt,

hej hopp!

Så idag har jag och plutten haft fullt upp, fast en lugn dag med fullt upp liksom.

Vet ni vad, plutten sov ända till 6- halv 7 innan han ville ha mat idag, de mina vänner är rena lyxen!
Annars vaknar han jue 4-5 där nånstans och ska ha mat, men imorse var det helt underbart att få sova den där timmen. Sen somna vi så klart om, 9-10 nångång klev jag upp.

Hann köra en halvtimme wii innan plutten vakna och vet ni vad, fast jag har levt på tårta och godis i en vecka så hade jag gått ner ett halvt kilo! Denna dieten skulle man lätt klara av att hålla, bara massa gott =P.
Ne, nu är det dags att vänta på lördan, då får man unna sig vad man vill!

Efter wii och matning så fick  plutten ett bad, med massa olja i. Han är jätte torr på vissa ställen, vet att man inte ska skämma bort talgkörtlar men en gång skadar nog inte =P.
Efter allt detta var det dags för mig att ta mig en dusch, sen ville plutten ha mat igen så när jag fick frukost var klockan halv 1.

Vid 2 kom Lisa och vi tog oss en tur, jag skulle posta massa brev och beställa blommor, så nu kan jag bocka av de grejerna på listan =P. Jag och Lisa prata om dittan och dattan och skvallra som vanligt, väl hemma vid postlådorna typ så somna plutten.. Han fick sova vidare i hallen då, vill inte ha han ute om jag inte kan ha koll på honom. Lisa och jag prata på om allt, riktigt roligt att träffa henne vi ses jue så sällan! Iofs ser jag alla mina vänner för sällan nu för tiden, svårt när man inte har bil på dagarna och buss åker jag inte med plutten än. Han får inte sätta sig i en buss förens han kan sitta upp och använda bältet där. Överbeskyddande, men vadå, hur många planerar att krocka, det är sånt som bara händer..

Nu på kvällen har jag suttit och kollat på klänningar, måste ha nån fin på dopet. Ska köpa sidenband till dopklänningen och då tänker jag ta ett likadant band antingen som skärp lr diadem. Ja nåt så vi matchar liksom =P

Ne nog tjajtat från mig.


Vincent och Lisa =)




Så här ligger vi och rötar en lördagsmorgon =P


Finns det nåt mysigare än en sovande plutt i ens famn!





pöss och kram


Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-11-10 22:10:02

Era röt ägg! Vill också röta så på mornarna :) Klart att det inte finns nåt mysigare än en sovande plutt i ens famn. Försöker få Linus att somna i min famn men det går inte så bra =) Enda gången han sover mot min axel är när han somnat i bilstolen och jag tar upp honom, vilket händer alldeles för sällan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela