Jennys tankar

Söndag

Publicerad 2009-11-29 17:10:32 i Allmänt,

Hejsan hej!'

Idag så har jag och plutt varit i Borgvik och hälsat på farfar Lasse. Morfar hade åkt ut dit i förväg, så jag, plutt och brollan kom lite efter. Farfar Lasse fyller jue år till helgen så jag och Vincent hade med oss presenter och en kladdkaka.
Ute hos Lasse spelades det jul-musik för fulla muggar, så himmla mysigt! Massa tända ljus och julmusik, det kändes verkligen som jul så länge man inte titta ut genom fönstret =P.

Hos Lasse var även vivianne, som hade med sig Saga, så full rulle var de. Vincent fick klappa och känna på både Funkis och Saga, även katten var framme och gosa huvve mot huvve =).

Plutten var på bra humör nästan hela tiden, gnällde lite på slutet när han blev trött, han fick rida på farfars ben, så lekte de flygplan =). Han är så söt, min lille underbare plutt!

Nu sover han, men ska snart väcka honom.. Ska prova att bara låta honom sova en halvtimme i taget under dagen, så kanske han kan vända tillbaka på dygnet och inte vara jättepigg på kvällen.

Mamma är i kyrkan och sjunger nu, så vi ska greja ihop lite smarrigt att äta till hon kommer hem..

Pöss och kram på er


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-11-29 22:16:40

Förstår att farfar blev glad åt kladdkaka paket och framförallt så sött besök!! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela