Jennys tankar

Torsdag

Publicerad 2009-11-12 23:28:25 i Allmänt,

Hej hej!!

Idag har jag skrivit säkert 3 inlägg men poff så finns de inte sparade längre =/ SURT!

Har pratat med snälla Malin idag, håller tummarna för att de fixar sig så ni slipper blondinen =P. Ja vill se er dansa framför kameran jue, syrran och mamma ska också med, om de nu kommer iväg..

Idag så har jag och plutten busat, han var glad på förmiddan men sen har han varit jättekinkig och det vara bara mamma som dög, lr det var knappt att jag dög ibland. Trodde aldrig han skulle somna nu på kvällen, är inte van med detta jue. Har också lyssnat på doplåten och jag bölar varje gång, när blev man så här blödig.
All kärlek till plutten bara väller över så sitter man och bölar till denna fina text, får komma ihåg näsdukar till dopet tror jag =P.

Mer idag då, jo jag har gjort wii igen, blev riktigt inspirerad när Malin sa att hennes pojk kört med detta. Ska också bli en hurtbulle =P.

Har kollat på tårtverktyg idag, har sett en jättesöt tårta som jag skulle vilja ha.. Som vanligt tänker jag Det där kan väl inte vara så svårt att göra själv =P. Prova kan man jue alltid.. Fast man får jue mer tid till plugg om man beställer en tårta..

Ne nu blir det sängen.

Pöss på er



Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-11-13 09:58:20

ÅH JAG HOPPAS VERKLIGEN ATT VI KOMMER IVÄG NU...Speciellt när din mamma gjort så fina skyltar!!! Typiskt att det alltid ska röra till sig i sista stund... Vi hörs senare! Kramiz M

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-11-13 10:09:02

Jag undrar om denne blondinen kan vara min kära systers granne? Hahaha, hon är otroligt engagerad i Torgny Melins!



Allt bra med er?

Kram

Postat av: göran

Publicerad 2009-11-15 18:02:52

hej hej! tänkte bara früga vad det är för lat till dopet?? letade efter bra musik när min lillebror skulle döpas men tyckte inte det fanns sü münga bra. tar gärna tips sü man vet :) kram o lycka till med allt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela