Jennys tankar

Fredag

Publicerad 2009-10-30 10:59:51 i Allmänt,

Tjenixen!!

Har precis tagit en kort promenad med plutten, blev inte längre. Måste verkligen ta tag i detta, för det är så nyttigt för honom att vara ute. Törs inte ställa ut vagnen när han sover i den, har liggdelen på balkongen ibland, men när han somnar i vagnen så är det så jäklans tungt att bära upp allt med han i.

Iaf så var jag till GHAB och lämnade papper, japp jag har fått lägenhet, jippie!! Har jag tur så kan jag Vinka till cissi när hon är på balkongen =P.
De hade typ inga lägenheter på första vånigne och jag skulle egentligen vilja ha en lite större lägenhet, men eftersom jag är ensam så vill jag ha en på första vånigne. Fanns jue typ inget att välja på så då fick de bli denna=). Jag känner mig helnöjd!!

Jag gjorde oxå en sak till...




Ser ni, ser ni vad jag gör!!!
Ringde igår och fick reda på massa saker som jag blev riktigt förbannad på och insåg ganska snabbt att jag kommer säkert inte få nåt fast deras hjälp..
Men nu är det postat, så jag håller tummarna!!



De var allt för nu


pöss och kram



Kommentarer

Postat av: annica branting

Publicerad 2009-10-30 11:28:27

GRATTIS till lägenheten!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-30 14:06:10

YEEESSS! Äntligen!!!

...men lägenheten... jag får separationsångest redan...hur ska jag klara mej utan er -utan Vin-cents kvittrande på morgonen och ensamma kvällar utan Jenny :-(

Ni lär få mycket besök iallafall vare sej ni vill det eller ej räkna med det :-)

Mamma

Postat av: Malin

Publicerad 2009-10-30 18:10:14

Härligt Jenny!! Är det något jag lärt mig hittills i livet är att man inte alltid kan vara för "snäll", man måste först tänka inåt, vad som är bäst för en själv... Gratulerar till lägenheten, det ska bli så spännande!! Och Birgitta, jag lovar att du kommer att se de båda mycket i alla fall... Jenny, du får komma hit och rota i förråd och vind, kanske har jag nåt du får användning av?? Kramiz m

Postat av: Milla

Publicerad 2009-10-30 21:37:31

Men vad kul att du fått lägenhet! :D Var är det nånstans? När flyttar du?



Way to go girl! Du gjorde helt rätt som postade det där brevet. Ha en trevlig helg.

Kram.

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-10-30 23:56:16

JAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Bra gumman! ÄNTLIGEN!!!!! Åhh, så jävla bra att du ÄNTLIGEN har postat det där förbaskade brevet. Nu får det bli slut med all skit. Du och prins Vincent ska ha en UNDERBAR jul utan massa jävla skit att tänka på.



Ursäkta mina svordomar, brukar välja andra ord men i det här sammanhanget tänker jag svära skiten ur mig :)



Så jävla stolt över dig att du gjort detta nu. Och du ska absolut INTE ha dåligt samvete. Du ska ha vartenda öre tillbaka. Så det så!



Grattis till lägenheten. Skönt för dig och lillprinsen att få eget. Även fast det verkar vara härligt att bo med mamma/mormor. Limpan pimpan och jag kommer gärna och hälsar på er när ni kommit tillrätta. Hojta till om du behöver hjälp med något. Linus är en händig karl som bakar och grejer, han sätter säkert upp tavlor och kopplar el om det behövs oxkså ;)



Åhh, så himla glad för din skull gumman i trumman :)



Pöss till er från oss!!

Postat av: Sara

Publicerad 2009-10-31 13:42:31

You go girl!!! skir i dom och tänk på dig själv! grattis till lägenhet! du får komma och hälsa på mig någon dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela