Jennys tankar

hmm

Publicerad 2009-10-26 12:54:53 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så denna veckan borde jag få reda på faderskapstestet, är skitnojig och drömmer massa konstigt..
Vet att de inte ska kunna bli fel, men nångång händer de..

Tänk om de visar att han är pappa men jag inte mamma eller att ingen utav oss är hans föräldrar. Tänk om han är pappa lr inte pappa..
Måste sluta vara nojjig nu, har kollat dagboken och filofaxen flera gånger..

Ne hoppas svaret kommer snart!

Sen är det fullt upp med plugg här, vill bli godkänd så eftersom det inte går så bra att plugga här tänker jag göra en fuling. Det är 4 olika lärare som gjort provet, men jag tänker bara plugga på 2 delar. Kan jag kraves riktigt bra så kanske jag kan få 50 poäng, då behöver jag 10 poäng till för att bli godkänd så de kanske räcker att jag kan lite om de andras områden.

svårt att få tid till plugg, det märks att jag är trött..



jaja nu är det matdax för oss båda sen blir det plugg

Kram

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-10-26 16:52:38

Tack för kommentarerna! :)

Oh my, jag glömmer bort att läsa din blogg när den inte kommer upp på bloglovin längre, har en hel massa att läsa ikapp nu :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela