Jennys tankar

Jahapp..

Publicerad 2009-10-15 22:34:57 i Allmänt,

Hejhej!!

Idag har det inte hänt mycket..

Försökt att spela wii, har jue börja gjort yoga på det spelet. Är faktiskt ganska jobbigt, sen har jag återigen ringt runt till lite ställen.. Känns som om telefonen växer fast i örat på en ibland.

Tog en promenad med plutten idag, träffade Mariell och fick mig en liten pratstund =), mycket trevligt!
Lite bebisprat och förlossningsprat =).

Idag fick han ligga i åkpåsen iaf, tog inte på han några ytterkläder utan han låg i sina vanliga kläder.. Tror aldrig plutten har sovit så gott i vagnen. Han somna 2-halv3 och vakna vid 18:06.. Nu blir det en jobbig natt tänkte jag!

Men han fick lite mat och vi busa och prata lite sen somna han  vid 7 halv 8 igen och han sover än,. Peppar peppar

Jordens huvudvärk har jag haft hela eftermiddan oxå, så nu ska jag hoppa i säng..

Natti natti


Kram


Kommentarer

Postat av: Lindaa

Publicerad 2009-10-17 09:08:52

Heej! Ååå va mysigt tänk om ja oxå kunde få sova så där länge mitt på dan ;)



spjälskyddet är köpt på coop de va som en present påse ¨så du får: örngott,täcke,påslakan, lakan o spjälskyddet för 199:- tork tummla inte påslakanet bara de gjorde ja o nu ä de myycke kortare än sängen ;) kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela