Jennys tankar

Idag då

Publicerad 2009-09-20 21:06:32 i Allmänt,

Hallå hallå!

Så imorse när jag "vaknade", var jag attans trött och när jag skriver vaknade så menar jag att jag blev väckt av en liten sötnos =P.

Han var riktigt pigg imorse, först vid 4, sen vid 6 och sen vid 20 i 8, kan ha varit lite hämnd för att mamma inte var hemma och nattade honom kanske =P.

Vid 9 var jag klar för att ta en morgonpromenad med plutten, som somnade direkt i vagnen, de tror jag han gjorde bara för att retas.. haha du ska minsann inte få sova morsan! I sängen ville han inte somna om =P.
Tog en runda i Slottsbron iaf, riktigt härligt att gå där!
Såg detta fina höstträd oxå, se de e pågång med färgerna nu =)



Vid 12 efter att morfar sagt hej då till Vincent så åkte vi till mormor, satt där och dola och greja. Sen tog vi en promenad till, bara till konsum men med varorna under vagnen så vägde den ton i uppförsbacken, så där fick låren och röven jobba =P.

Sen har det gått i ett och nu sitter jag framför tv'n och är trötter, känns som om klockan vore 1!
Mamma är hos elektrikern så jag har huset för mig själv lr ja Vincent är jue här men han sover för fullt.

Imorgon har vi fullt upp med blodprov, efterkontrollen och lite andra ärenden..
Sen på eftermiddan blir det fika med Söta Malin =), Vincent har saknat sin favvo tant och jag min söta vän.
Ne nu ska ja slumra framför tv'n lite.


Kramen

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-09-21 16:51:22

Åh vilket fint träd! Det är vid skolan i Slottsbron om jag inte ser helt fel? :)

Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2009-09-22 13:34:27

Vad du hunnit med!! Har knappt varit inne på datorn på flera dagar... Ladys night, det vore nåt det!!! Pratar med om det nästa gång! Kramiz M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela