Jennys tankar

Blöööö

Publicerad 2009-09-23 23:55:08 i Allmänt,

Tjo igen!

Känner mig inte riktigt redo för sängen än..

Så jag sitter på Fl's forum, vilken fl's nörd jag blivit.
Men man skrattar så man gråter ibland, och vilka svärföräldrar en del har, shit pommes!

Har ni tråkigt så hoppa in på nån tråd som verkar rolig och läs =P.
Att  man kan ha så olika syn på grejer, sånt jag kanske tycker att man inte gör, tycker andra är hur okej som helst..
Sen sånt som jag inte ens haft en tanke på är det jättemånga som tycker nåt om..
Jaja alla är vi olika..

En sak jag är rätt hård på är rökning, jag vill inte gå hem till nån som röker inomhus om Vincent är med. Sen vill jag inte att det står nån och röker i närheten av barnvagnen, känns så onödigt att utsätta honom för de. Inte så att jag skulle säga till en främling att släka cigaretten om vi är på samma plats.. Utan jag skulle jue knalla där ifrån, kan jue inte tvinga nån att sluta röka liksom..
 Sen finns det som röker fast de är gravida lr röker inomhus fast de har barn, de kan väl ja tycka är fel men alla är vi olika där oxå..


Ne ska sluta dra upp Fl nu =P..

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela