Jennys tankar

Lördag

Publicerad 2009-09-26 21:28:54 i Allmänt,

Hejsan hoppsan gott folk!

Idag har jag haft en riktigt effektiv dag, ställde klockan på 8 och hör och häpna jag klev upp direkt. Det var så fint väder jue.
Iaf vid halv 9 så hade jag gjort i ordning plutten lagt han i vagnen och var på väg ut, japp det skulle bli en morgonpromenad innan frukost.
Har satt ett mål på x antal kilo som ska vara borta vid jul, så det är bara att bita i det sura äpplet och sätta fart.
Ska köpa träningskort snart oxå, så nu måste jag få tummen ur.
Iaf väl tillbaks efter turen så blev det frukost och en dusch för mig och mormor mys för Vincent. Inte en blund sov han under promenaden heller.
Känner att jag inte är riktigt nöjd med rundan så imorgon ska "förlänga" den lite.

Så har jag gjort klart alla kort idag,  har sorterat mera papper.
Vid 4 åkte jag och plutten till Morfar, där passade jag på att fixa min ögonbrynoch ta ett fotbad. Under graviditeten så var jue inte direkt fotvård prio ett, så jag fila säkert bort en halv fot =P.

Imorgon fyller min "stora bebis" hela 17 år, japp misse maouen blir 1 år äldre. Så imorgon ska ja hem och gosa och ge henne extra god mat.. Vincent ska självklart med och gosa han oxå =).

Ja det var nog allt för idag, känns som jag hunnit hur mycket som helst idag..

Nattis natti

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-09-26 22:10:28

Jag har redan fått Vincent sjukan... vad ska vi göra åt saken???? >Kramiz

Postat av: Therese

Publicerad 2009-09-28 20:08:25

Njae jag tyckte inte marten var nåt att ha alls, nästan bara slöseri på tid och energi.

Vad kommer det sig att du inte tog dig dit? Jag höll allt utkik efter dig.

Vi skakade rumpa på Harrys :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela