Jennys tankar

Onsdag

Publicerad 2009-09-30 23:22:26 i Allmänt,

Tjenis klenis!

Såg ni efterlyst, vilket pucko! Hoppas han åker på ordentligt med stryk!! Vissa förtjänar ta mig fan att få däng och nej alla mäniskor förtjänar inte en andra chans.. bla bla Sverige ska alltid vara så fegt, alla är lika värda, handen på hjärtat så tycker man verklligen de?

Visst med en massa undantag, då är "alla" lika värda..

Har varit på VC idag och lämnat prover så imorgon ska jag traska upp och hämta medicin, hoppas verkligen att den hjälper!!!

På vägen hem så träffade jag och Vincent, gunvor som var ute på en promenix =). Vet inte när jag såg henne sist, så det var trevligt att få sig en liten pratstund.


Annars har vi inte gjort så mycket idag, grejat lite inför festen och pluggat lite. Så har vi hälsat på morfar oxå, så Vincent fick sig lite grabbsnack =).

Jo just de, vi var ut till kyrkogården oxå, till Mormor och Christer, mamma gjorde fint och jag och Vincent stod och titta  på + att jag berättade lite för Vincent om dessa som bor på andra sidan.


Känner att nu har jag snart samlat nog med energi för att ta tag i saker och ting igen!

Ne nu blir det kvällen
Natti natti

Kram

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-10-01 10:08:23

Förstår att du vill lösenordsskydda bloggen så du kan skriva vad du vill utan att riskera att vissa löser.. Lider av kroniskt trötthet, men hoppas snart få träffa er igen...Kanhända behöver man lite bebbegos...kramiz m

Postat av: cissi

Publicerad 2009-10-01 10:46:00

Tack gumman!vet inte hur jag klarat mig om jag inte fått läsa om dej o lillprinsen bravader.Och mycket mer,hoppas ni har det bra i höst rusket.kramar från cissi

Postat av: ANNIKA O

Publicerad 2009-10-01 11:20:48

Tack för lösen. Kul att jag får fortsätta läsa. Kramar till er

Postat av: annica branting

Publicerad 2009-10-01 14:03:29

tack gumman! Snart dags att ses igen tycker jag! :)

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-10-01 20:36:02

Smart gumma du! Nu slipper du höra en massa skit av folk som inte har någon fritid utan måste lägga sig i andra liv. Det var härligt att träffa dig idag trots att det var en kort stund. Hoppas lilla Vincent klarade sig hem utan att hungra ihjäl =) Hoppas vi ses snart igen en längre stund :) Kramar om!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela