Jennys tankar

Hmmm..

Publicerad 2009-09-03 10:07:59 i Allmänt,

Tjo!

så när jag gick upp imorse satte jag på babyvakten (tolka mig rätt nu).. Man kanske ska säga att jag startade babyvakten??
Ja iaf ni vet va jag menar..
Gick och satte mig vid datorn och sen hör jag genom babyvakten en unge som pratar.. EEEhhh, de va inte Vincent.. Nog för att plutten är duktigt men =P...

Så de enda jag får in idag är en liten bebis nånstans och ett barn som ska baka med sin farmor.. Vem är det som hör min lille Vincent??

Och hur många kan tjuvlyssna på mig om jag glömmer att stänga av den?? Jag har inte ändrat några inställningar och förut har jag bara hört lille plutten..
Är de jag som gjort nåt fel?

Har provat att stänga av den och sätta på igen, men jag får fortfarande in ett annat barn.. Nån som haft samma problem??


jaja

pöss på er!


Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-03 10:25:54

men guuuud va hemskt... men jag tror det kan bli så faktiskt, samma frekvens eller vad man ska säga.... vet det blev så när vi använde walkitalkisar(?) och det blir väl i princip samma sak . hoppas allt är bra med er idag !!!

Postat av: Tessan

Publicerad 2009-09-03 10:53:24

Jo, det kan faktiskt bli så där. Vi fick också in lite annat folk på vår babyvakt när Robin var liten. Det hände flera gånger, men inte hela tiden. Jag vet inte om man kan göra något åt det.

Postat av: ANNIKA O

Publicerad 2009-09-03 15:44:19

Jag med fick in en unge som grät hysteriskt. Kollade Vendela som sov som en stock. Jag tror det var grannens, men är inte helt säker!!!!!!!!!!

Postat av: Annika.A

Publicerad 2009-09-03 15:44:48

Vattengympan är på badhuset, kan VERKLIGEN rekomendera den! Skitkul. Onsdagar 19.30

Postat av: Therese

Publicerad 2009-09-03 18:24:29

Men oj då, då kanske man ska tänka sig lite för vad man säger om man har en sån :S Tokigt!

Hoppas det är bra med er!

Kram

Postat av: annica branting

Publicerad 2009-09-03 21:17:05

det är bar att ändra frekvens, ska nog stå i instruktionerna hur man gör. och både din och vincents walkie måste vara på samma, förstås ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela