Jennys tankar

Kalas i Grums

Publicerad 2009-09-05 00:18:04 i Allmänt,

Tjenixen på er!!

Jo lillebror fyller jue år idag, hela 26 by the way.
Shit de betyder att jag är ännu äldre, 30 närmar sig med stormsteg!

Idag ravade jag mig äntligen iväg till banken, visste inte om jag skulle få öppna nåt konto lr inte till lillen då jag inte skickat in pappren än.
Skulle ha viljat ha faderskapstestet klart först och pratat med Lasse om hur långt bak namnet Anders går. Har svårt att bestämma mig om det ska vara med på ett hörn lr inte, synd att bryta om det går väldigt långt bak liksom. Tycker familjen är viktigt!

Han nästan hem innan det börja spöregna, var utan för tanten som matar alla djuren när det börja ösa ner. Så det blev en spurt där på slutet =P..

Sen kom syster yster hem, världens bästa moster tycker Vincent =). De satt och sjöng i soffan, nåt som Vincent gillar  =D



jaja iaf så har vi haft kalas här i Grums för broder, pizza och tårta blev de..
Det är jue kalas typ 3 dar i rad här och man kan jue inte ha samma "mat".

Fredrik har jue velat ha en damcykel, en gammal 5 växlare och det fick han en av mamma.. Lennart kom hit med den förut, ni vet den där elektrikern som håller på att göda oss =P




Riktigt trevligt att träffa kusinerna igen =D, det obligatoriska spelandet hann vi självklart. Perra blev riktigt bitter där ett tag =P, jag tycker faktiskt alla borde få komma på ett ord, inte bara de som vinner.
Bara för att jag och Jessica vann varannan gång =P, Perra döpte om Jessica till satan =P. Då skvallra Jessica för mamma, så perra åkte på minus såhär lagom till att man ska börja jobba på + inför jul =P.

Vi spelade frågespel och hänga gubbe =D, Perra och Petra satt med varsin öl, Petra fyller jue 20 imorgon så de tjuvstarta med ölen.

Sen blev det barn och bröllopsprat, riktigt roligt de med. Samt lite mobbning av Perra, måste säga att kusin fått tag i en riktigt bra kille som står ut med familjens humor och mobbning. Bra gjort där Jessica, ser fram emot bröllopet, jag håller tummarna för att ni tar det när du är 26!

Mycket trevlig dag och kväll!!






















Så har min dag varit...

Pössen och kramen








Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-09-05 11:50:51

Ni verkar alltid ha så roligt på era släktkalas, jag blir en smula avundsjuk här! :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela