Jennys tankar

Solig söndag.

Publicerad 2009-09-06 23:22:32 i Allmänt,

Hej hej!!!

Vilken dag det har varit!! Gött med lite sol, jag och Vincent tog en promenad till Ica, skulle posta brev så nu fick jag de gjort =P. Pratade med Mganus hela vägen dit och hem =P, han har fått lägenhet nu =) flyttar in den 1 november. Självklart ligger den på 3:e våningen, så jag erbjöd mig att sätta upp gardiner och plocka i lägenheten bara de släpar upp grejerna =P.

Får jue passa på att vara hjälpsam, så dessa starka karlar kommer och släpar och bär åt mig sen =P. Efter promenaden så plockade jag lite plommon med Nielsen, mycket trevligt! Han och Aronsson var ute på promenad och tittade förbi =). Så det blev lite skvaller och prat och lite fika =). Så fick de med sig en hög plommon hem, och de får komma och plocka när de vill.

Så har Lennart varit här i helgen, hans mamma hade varit till NWT och köpt ett kort (om ja nu fatta de rätt) på mig, mamma och Vincent som vi fick av henne. Snäll mamma mutter Lennart har! Henne går de inte att säga nej till, muttrar Lennart =P.

Har haft en riktigt härlig dag i solen..

Imorgon ska ja ner på Grums och hålla utkik =P

Just de "Farmor" viviann var hem med en tavla till Plutten och mig idag. Ett colage på plutten, har inte sett den än, men är säker på att den är hur fin sm helst! Snäll hon är! Ska åka till Slottsbron och titta på den imorgon och kolla posten och lite sånt..

Ne nu blir det lite blogg läsning och sen sängen..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela