Jennys tankar

Tisdag

Publicerad 2009-09-01 23:01:18 i Allmänt,

Tjena hopp!!

Så idag har jag och Vincent haft finbesök igen =). Lisa ringde och kom över på en fika, som blev en riktigt lång fika stund =). var så länge sen vi träffades och satt och tjöta.

Fina presenter hade hon oxå med, en fin blomma till mig och kläder till Vincent..


Efter fikat så var det av till Slottsbron för våran del, Vincent ville träffa morfar =P. Väl där så hade vår granne varit över med presenter pengar till Vincent och jättefina blommor till mig, så vi knalla dit och där blev det fika igen. Satt där och töla i en timme lr 2, riktigt trevligt!



Tänk så fina människor jag känner! Vincent är så omtyckt redan och han får så mycket presenter, grannar har redan erbjudit sig att vara barnvakt och det är bara att jag kommer över om det är nåt. Om jag inte vill vara ensam, ja allt sånt. Självklart har även mina goa vänner erbjudit mig det samma. 

Helt otroligt vad människor man har omkring sig som bryr sig =), hur lärde man känna alla dessa underbara människor? Måste haft världens tur!!

Imorgon ska vi till molkom på 50-års kalas, festen blir i oktober, men han måste jue firas =P. Ska bli kul att träffa kusinerna och kul för Vincent att se lite nya ansikten =P.

Vill pussa och gosa med han hela tiden nu, har inte haft honom så mycket idag så då sitter jag och saknar honom på kvällarna =P..

ne nu ska ja pyssla lite med tack-korten, har jue skickat ut några så jag får skynda på med resten =P

Kram kram



Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-09-02 09:11:37

Ta dig en liten funderare på VARFÖR du har så goa grannar, släktingar och vänner!! Kan det bero på att du är en sån underbar människa trO???TACK för tävlingstipset!! Kramiz M

Postat av: Ananas

Publicerad 2009-09-02 12:24:47

Du har hittat alla dessa underbara människor för att du är den du är :) kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela