Jennys tankar

hmmm...

Publicerad 2010-04-19 10:55:10 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!

Igår läste jag en skvaller tidning hos mamma mutter, jag kan väl erkänna att jag är en av dom som älskar skvaller tidningar. Inte så att jag köper alla så fort de kommer ut, men nångång ibland kan jag köpa en (väldigt sällan nuförtiden). När jag låg på "BB" så fick jag en av min kusin som kom och hälsa på och den var guld värd!! Sov jättelite själv på grund av att "såret" värkte och i ett rum bort var det en bebis som skrek jämt!! tror det var den sista jag fått och tror inte jag köpt nån efter de =P.

Men sen så har jue jag Farbror X, min personlige skvaller tant =P.
Skvaller är kul så länge det är sant och inte allt för grova grejer, roligt skvaller liksom..

Den dejtar den nu, dom ska ha barn sånt snällt skvaller, sen kan det väl komma upp lite grövre grejer under en tjejkväll =P..


Iaf så i tidnigen var det en bild på Serena Williams hon är ju jäkligt vältränad de vet man jue.
Sen var det en bild på en gammal baywatch tjej..

Serena bilden skrev man vältränad och på den andra tjej tjock/fet.
Hade jag inte vetat vem Serena var och de hade haft just dessa bilder brevid varandra så hade det fasiken inte varit nån skillnad på dem..
Varför beskriver man en som vältränad och en som tjock/fet?

vem bestämmer vad som är tjockt och vältränat är inte de olika i allas ögon?

Ska försöka få tag i de här bilderna och slänga upp här..


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela