Jennys tankar

Söndag

Publicerad 2010-04-25 22:15:45 i Allmänt,

TJO!

Så nu sitter jag och glor på Disneychannel, det är den kanalsen som gäller här hemma på kvällarna =P.
Och när det är hemskheter på den kanalen så åker inforutan upp och täcker det hela, har hänt att den har varit uppe en kväll när det var varulvar i nåt barnprogram :P.

Törs fasiken inte se nåt längre..
Jag har slutat titta på alla CSI, medium, vill inte ens se morden i midsomer själv =P. Wallander skulle jag egentligen vilja se, men törs inte =P..

De positiva är att toafobin är inte lika illa längre, jag har helt enkelt inte tid och jag kan inte lämna plutt utanför dörren och stänga och låsa.
Så de funkar finemang när han är med på toa, fast det var svårt i början när vi var på "BB" =P.
Med bättre så menar jag att ja kan gå på toa om folk är hemma hos mig och jag kan låna toaletten hos nån ibland, även om jag hellre håller mig tills jag kommer hem..

Onödigt vetande men jag kan faktiskt nr 2'a när brorsan är i lägenheten.. Så han slipper gå ut på balkongen =P..

Jaja..


Iaf så idag tog jag och plutt en tur till Malin, hennes Josse har jue fyllt 18 så vi hade en liten grej till henne..  
Plutt fick banan och jag fick smaka på Malins supergoda hemgjorda smörgåstårta, smarrigt!

Sen bar det av hemåt för att möta upp mamma och Lennart som kom för att sätta upp min anslagstavla =).
Sen hämta vi min byrå i Slottsbron för syster yster ska ha den, så mamma, Lennart och Plutt åkte till stan så jag fick tid till att städa lite. Hinner typ bara dammsuga när plutt är hemma och det är inte alltid han är vän med dammsugaren..

Ne nu ska ja hoppa i säng så jag är pigg imorgon när min personliga väckarklocka börjar "misshandla" mig =P.
Vem vill inte bli väckt av att bli ryckt i håret, näsan, munnen =P





Pössen och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela