Jennys tankar

Feber

Publicerad 2010-08-30 22:10:53 i Allmänt,



Usch min lilla älskling är dålig, tror det är hans första riktiga förkylning, det han haft förut när jag skrivit att han varit förkyld, ja det är ingenting mot nu =(.

Min fina vackra lilla pojk!

Febern har gåt upp och ner hela dagen, han som precis blivit feberfri, så ska det börja om + att han är snuvig som abar den.
I 12 dar hade han jue "bara" haft feber och ingen annan symtom, så har han varit pigg i helgen och nu detta.

Förut när han vakna så var han så varm, så jag tog med han upp till skötbordet för att ta en temp. Fortfarande över 39, men det som var hemskt var att han börja host, och se spydde han lite och fick ingen luft.. Trodde jag skulle få en hjärtattack innan jag fick han upprätt..

Så nu är jag en sån där överbeskyddande mamma som inte vill lämna honom ifall det skulle hända igen och jag inte vaknar, så nu sover han på soffan och jag ska försöka hålla mig vaken tills allt känns bra nog för att somna..

Min fina underbara älskling, usch hur han låter, rosslar när han "snarkar".


Hoppas hoppas han piggar på sig fort!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela