Jennys tankar

Strömstad och shopping

Publicerad 2010-08-10 21:30:57 i Allmänt,

Tjoflöjt!

Usch nu har det gått pengar igen, fast denna gång såna pengar som jag inte alls räknat med att jag skulle få..

Fick jue en peng av byggubben, (nåt jag sa att jag absolut inte behövde ha, men han insistera), sen fick jag en liten extra slant av mamma så jag skulle unna mig nåt extra, Tack tack snälla mammma =).

Riktigt nöjd med mina köp så det kommer kort, kunde inte låta bli att köpa ett par skor. Blev lite småkär i en hel hög med skor, fast jag köpte bara 1 par och det var halva priset =). 400 spänn betalade jag för skönheterna.

Blev 2 tunikor, ett skärp och ett par thigts också i strömstad. Inte en grej fick Plutt, men jag kika allt, hitta inget som passa liksom.

        

Var jättemysigt att vara tillbaka i Strömstad, nästan så jag har lust att kalla de hemma =P. Så himla mysigt där och så många minnen!

Självklart så visade vi plutt vart mormor föddes och vart mamma har bott när hon gjort Strömstad osäkert på sommaren =P.





























Gubben var tillbaka och ny kostym har han fått =)



Denna monsterglass åt vi



Plutt hjälper mormor


Vi tittade till graven och planterade lite blommor



Kram kram



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-08-11 10:20:45

Vilken kanondag vi hade i Strömstad (det spö-regnade hemma i Värmland)

Du glömde ju att Plutt fick 2 lila pyamasar som han valde själv i en affär vi var inne i. Han grabbade tag i den hel-lila så fort vi kom in och den randiga satt han o gosade med så han var ju bara tvungen att få köpa dem :-)

Hoppas vädret håller för utomhusbion ikväll... det är en upplevelse!!

Mamma

Postat av: sessickan

Publicerad 2010-08-11 11:53:57

ÅÅ vad jag vill dit !! Har inte varit där på två sommrar nu, =( Man känner sig faktiskt hemma där hur längesen det än var. Vi får ta en gemensam tripp dit allihopa nångång och suga på minnes karamellerna som har skapats där. =D

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela