Jennys tankar

Syster yster

Publicerad 2010-08-26 19:37:09 i Allmänt,



Imorse for syster yster och blir borta i 4 månader, skitkul för henne lite tråkigare för oss andra.
Skulle aldrig våga sätta mig på ett plan och sticka till USA i 4 månader SJÄLV!
Hoppas Vincent tar efter sin moster på den punkten så han kommer ut och får se världen =).

Självklart var jag och plutt med och Vinkade hej då på Arlanda imrose, så det har varit en lång dag för min lilla älskling. Klockan 3 imorse for vi hemifrån...

        
   
Plutt lekte lite på MAX medans mamma och mormor syndade och åt skräpmat







Kramen

Kommentarer

Postat av: cissi

Publicerad 2010-08-26 20:00:35

Varit ute på äventyr då blir man trött!!kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela