Jennys tankar

...

Publicerad 2010-08-28 22:05:52 i Allmänt,

Tjo!

Sitter här och tittar på Bröllopsfotografen, så rolig i början sen går det utför :P.
Idag har jag och plutt inte gjort ett dugg, skulle egentligen ha tagit en morronpromenix men det bidde inte så..
Regn regn och mer regn!

Jag har tvättat också, så nu är hela lägenhetn full av tvätt som hänger överallt. Hinner aldrig torka klart *suck*, ska köpa en maskin och ha här hemma, de tycker jag att jag är värd. Kom på att jag var värd de efter att ha kollat mina konton..

Pappa ska följa med mig nån dag, han som kan sånt där :P. Ska jag köpa nån tar jag den som ser sötast ut och har roligast knappar.

En helt annan grej..

Nu är första gången som jag tycker att det är kul att plugga, efter att jag börja på Kau. Har alltid hänt massa och varit fullt upp, men nu är första gången det är lungt nog så jag kan njuta och tycka att det är roligt att lära mig nya saker. Så jag hoppas det håller i sig, mitt liv är ganska bra ändå nu! Lungt och utan massa ledsamma saker.


Imorgon ska jag och plutt göra en blåbärspaj, har hört rykten om att Lennart kanske ska komma till byn :P.

På måndag drar jag igång igen, då är semester svullandet slut :P.

Får nog uppdatera andra bloggen igen, så jag kan skriva ut allt som jag menar..

Jaja nu blir det sängen, kan knappt sitta upp längre.. Tycker lite synd om mig faktiskt :P


Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela