Jennys tankar

6/8

Publicerad 2010-08-06 20:28:50 i Allmänt,

Hallå hallå!

Igår blev jag nog lite småkär, vilken sötnos det var på tv'n. Såna killar finns det inte i Grums, inte ens i Sverige tror jag =P. Man ska sikta högt vet ni, nöjer mig inte med vad som helt (längre=P).

Iaf Magnus ringde inatt, haha han är så roligt! "Vad gör du naken då?" hahaha Han menade naturligtvis Vaken men vi skratta iaf =P. Iofs så är allt mycket roligare på natten när man är trött, dåsade bort medans han prata så vi fick lägga på.

Idag så har jag pantat massa burkar för det lukta döden i köket, sen så har jag bråkat med ett gäng getingar.
Gick bort med tomglasen och pappersinsamlingen och där var det 400 miljoner getingar. Fan va det surra, jag såg säkert skitdum ut. Smög fram och kasta i en glasflaska, sprang därifrån, stod på ett bra avstånd och kolla efter de små jävlarna innan jag gjorde om proceduren (stavning?). Tog en evighet att få allt kastat, till slut kom det en snäll gubbe och sa, jag tar det där åt dig ja.

Jag har hört att de ska ha varit mycket getingar i år, men för några dagar sen fråga jag mamma vart alla dessa getingar är, för jag har då inte sett nån. <-- mycket dumt, de måste ha hört mig och spritt ordet till varenda kupa i hela värmlnad. De senaste 2 dagarna har de varit på mig som hökar, när jag var på Ö&B så flög de i ansiktet på en som flugor brukar göra.

Och en annan rolig grej som hände de idag, Plutts pappa kom nämligen på besök. Och det var så kul att se dem leka =)! Det var så kul att höra, törs du komma till pappa. Pappa, han har en pappa! Ja svårt att förklara med det kändes underbart =).
Min fina underbara lilla pojk!


Sen blev jag lite irriterad på en i huset som gick och surra, jag stängde min dörr och låste den, men kom på att jag skulle kolla om lampan var släkt. Så jag låste upp och kolla ja då kommer x och säger till mig tyst, var lite tyst. EEEHHh what?? Du säger till mig att va tyst när jag stänger och låser min dörr??.. Alla jävla nätter du springer upp och ner i trappan och slår i dörren då?? Din förbannade tv som överröstar min precis varenda jävla kväll, och du säger åt mig att va tyst när jag låser dörren. Om det är nån som för väsen av oss 2 så är det X.


Ne nu ska ja glo på lill-babs =P

Pöss och kram



Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2010-08-07 23:02:56

Kul att V har träffat sin pappa! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela