Jennys tankar

Dagis

Publicerad 2010-12-12 13:23:52 i Allmänt,

Äntligen hemma!
Jag har inte sovit hemma en enda natt den här veckan, inatt ska jag borra ner huvve i min egna kudde skönt!

Men vi börjar på fredan :P.

I fredas så tog jag och plutt en tur till Anders och Nipha, de skulle passa han en liten stund så jag kunde åka till kommunhuset.
Hade ringt och kollat hur länge de skulle vara där, men när jag kom dit vid halv 4 hade alla på barnomsorgen traskat hem. Behöver hjälp med att fylla i några papper, lämna iaf in lappen att jag tackar ja till dagisplatsen så ska jag ringa på måndag och lämna in dem då.






Vi stannade på en fika och Vincent fick busa lite, han är så förtjust i Nipha =).

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela