Jennys tankar

VC

Publicerad 2010-12-09 22:49:00 i Allmänt,

Gissa vad, jag har äntligen fått tummen ur och fått en tid på VC, i måndas klockan 11 var jag där. Känns skönt att få magen kollad! Snart inne på 8:e veckan med knövvel. Hon klämde och kände och först då kände jag hur jävla ont jag hade i hela magen och inte bara den där lila punkten som jag känt. Fick några tabletter som jag ska äta i 14 dar och se om de hjälper. Sen fick jag komma tillbaka fastande på tisdag för att lämna ett gäng prover, en liten del av mig hoppas att de hittar den där bakterien så jag vet vad det är och kan bli av med skiten.  Imorgon fredag får jag provsvaren, så det ska bli spännande att höra om de visa nåt..

 

Kram

 

 

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela