Jennys tankar

Klagning

Publicerad 2010-02-11 09:50:17 i Allmänt,

Hej hopp!

imorse vaknade jag av att det spelades musik, musik jag inte kände igen..

Tittar upp och då får jag se min plutt ligga och greja med min mobil, riktigt nöjd såg han ut också.

Tar iaf mobilen och får se ett kort på brorsan som han på nåt sätt har fått en vit ram runt typ.. Ingen aning om vart plutten har varit och grejat.. Som tur är verkar han inte ha ringt nån..

Har mobilen på säng-gaveln och han hade puttat sig upp till den och tagit mobilen.. Ändå har jag kuddar ivägen.. Har iofs sett att han brukar ta tag i kuddarna och dra i dom så han hamnar under dem. Så tar han fötterna och sparkar i väg dem..

Min mage är inte bra än, ont i den som bara den idag... Över naveln sitter det som ett brett bälte och värker..
Så länge jag låter bli att äta slipper ja springa på toa iaf, tar max en halvtimme efter en måltid så är det full fart igen..
Börjar tro att det inte är magsjukan, för de börja i söndas och man mår väl inte bara illa vissa stunder på dagen om det är magsjukan..

Ska försöka ta mig iväg till affären sen en stund, törs inte gå nåt länge ifall magen skulle få för sig nåt =P.

Som de känns nu blir det inge party för mig =(..

Ne ska se om jag hittar nåt lätt att käka..

Kramen

Kommentarer

Postat av: cissi

Publicerad 2010-02-11 10:05:21

magen kan bli konstig efter magsjuka,pröva med havregryns gröt,krya på dej

Postat av: Annika.A

Publicerad 2010-02-11 11:01:39

Proviva är ju oxå bra!

Postat av: Therese

Publicerad 2010-02-11 13:00:46

Hoppas magen mår bättre snart!

Postat av: Tessan

Publicerad 2010-02-11 17:48:59

Du har fått en blog award av mig.

http://megatezz.blogspot.com/2010/02/blog-award.html

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-11 19:26:51

Men gumman!! Har inte varit inne så mycket på datorn idag... ring om du behöver nåt från affären så fixar jag det åt dig!!! Herregud vad jag måste tjata på dig, säg till om du behöver hjälp, jag vill hhjälpa dig!! Ringer i morrn!! Hör av dig om du behöver innan dess, är inte lika disträ idag, jag lovar... kramiz m

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela