Jennys tankar

snabb uppdatering

Publicerad 2010-02-01 23:15:10 i Allmänt,

Tjoflöjt!
Idag har jag haft en riktigt mysig dag. Först kom söta Annica på besök, hon hade med sig en jättefin blomma också =). Prata lite om dittan och datten. Vi syns alldeles för sällan nu! Men de var riktigt kul att få sig en pratstund, inte la jag märkte till att hon var nyfrissad heller =/. Får skylla på stress här tror ja..

Jag känner själv att jag inte är så rolig att prata med för de går in i ett öra och ut i andra, så mycket måste komma ihåg i huvet. SÅ jag tycker själv jag verkar väldigt distraherad, men de ska bli ändring på de..

Sen kom söta tant Malin också, fick även en jättefin present där och en prat och skvaller stund. Vincent har faktiskt varit riktigt glad idag =), så käka han gröt imorse. Mammas pojk blir så stor.


Idag ringde vaktmästarn han hade pratat med tv-bolaget och till honom hade de sagt en helt annan sak än vad de sagt till mig.

Ja det är xxx som är vaktmästare här...
De sa till dig att du är tvungen att hen en liten box och den var med i paketet, du ska sätta sladden i port 2..

Eehh nej, till mig sa de att jag ska leta upp ett skåp i hallen och när jag hittat de ringa tillbaka..
- ja fast de skåpen sitter inte i hallen de sitter i källaren lr på vinden
- jo du jag har fattat de, men han jag prata med sa att han pratat med så många från grums och det ska minsann sitta i hallen..
- ja i dosan du fick med ska du iaf koppla in allt på port 2
- men jag har ingen dosa
- lite mer tjat, ja sa iaf att ja ska ringa tv-kanal stället..

Ringde dit och fick prata med en tjej som förklara att det ska ligga en liten svart lr silvrig låda i paketet och den måste jag ha om jag bor i Grums.

Jag sa att nej det var ingen dosa med i paketet, hon försökte förklara mer hur den såg ut och jag sa, nej det var sladdar tv-dosa och en box i paketet.

Det töliga är att jag har ringt och pratat med säkert 10 stycken och sagt att jag satt sladden direkt i uttaget och ingen har reagerat på att jag satt den direkt i väggen och sagt att jag måste ha den där lilla lådan/dosan.

ÅÅHH irriterande! De kunde ha sagt de den 23:e liksom, nej bara krångla!!!

Ringde även ett annat ställe idag, vad trött jag blir!
Va fasiken, de tar aldrig slut, kommer aldrig få ett slut på de...
Funkar de inte denna gången så får ja kontakta polisen och se om de har tid för att åka dit..

ne trött som satan nu. måste sova.


Kram kram

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2010-02-02 07:53:03

Hej hopp! Tänkte bara tala om att jag utmanat dig i min blogg :)

Kram

Postat av: annica branting

Publicerad 2010-02-02 09:28:07

Det var roligt att träffa söta dig också...och underbart goa vincent. Han är ju för söt! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela