Jennys tankar

Sökningen

Publicerad 2010-02-17 13:43:20 i Allmänt,

Tjoflöjt!

Så för ett tag sen skrev jag ett inlägg som hette "sök", där jag skrev sökorden som används för att hitta min blogg..

Jag har nu hittat bloggen de egentligen sökte efter, nämligen Karlstad Blondinen. 
Vad det verkar kan man både få en avsugning och annat där, så den gubben som googla "avsugning karlstad" och hitta min blogg halv 1 på en lördas natt gick verkligen på en nit =P! (Om nu bloggen är på riktigt...)

När jag googla orden och leta efter min blogg, kom jag till en sida typ som blocket, fast med tjänster.
Där kunde man lägga ut vad man söker lr vad man sålde så kunde man välja vilket län och stad. Det fanns hur många som helst i Karlstad.. Jag måste verkligen vara naiv, jag trodde inte det fanns så många som tjänade pengar så..

Man ska aldrig bli förvånad..


Kramen

Kommentarer

Postat av: angelica - mamma till noah

Publicerad 2010-02-17 17:21:26

Jag ville så gärna gå till babycafét, men vågar inte nu när jag ser ut som jag gör i håret haha!

får se ifall ja kommer näst-nästa gång haha :)



en såndär leksak Vincent sitter me dpå bilden vill jag med ha, till noah :P

Postat av: Annika.A

Publicerad 2010-02-18 18:31:26

Hej Jenny, min Josefine undrar vart du köpt moblilen som hänger över Vincets säng? Hon tyckte den var fin!

Postat av: karlstadblondinen

Publicerad 2010-02-25 16:15:59

du verkar ha fått fel bild av min blogg. jag suger inte av alla som vill om de e vad du tror.. dessutom erbjuder jag andra tjänster också... skriv inte om sånt du inte vet nått om!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela