Jennys tankar

Tisdag

Publicerad 2010-02-16 21:52:53 i Allmänt,

Måste skriva lite mer idag, känner mig faktiskt sugen på att kludda lite här =)..

Idag så var vi på babycafét, men vi saknade grannen..
Plutt var så trött så han var lite kinkig, fick bära han och hålla på. Men det var kul att se lite nya ansikten, träffar jue mamma mest nu =). Min mamma är så snäll, hinner inte med ett dugg hemma hos sig, utan kommer och tittar till Vincent så jag kan greja. De e min lilla älskade mamma de =). Ska hjälpa henne nån dag.

Ni käkade väl semlor idag, vi käkade nybakta semlor på babycafét idag, de var jättegoda!


Idag när plutt satt upp så buffade/skuttade han sig fram 2 steg på rumpan. Ni fattar va, svårt att formulera sig ibland när de gäller plutten.
Min fina lilla pojk!


Med favvoleksaken.


Imorgon får vi besök av vivianne, ska bli trevligt!
Nea var jue också här för en pratstund, vi käka lite daimglass också.. Man måste jue festa till det ibland =).

Fick sån energi och glädjekänslor precis, vet inte varför.. För en timme sen, var jag sååå trött och mer depp.. Men nu tvärvände de =)..

Ne ska hoppa i säng snart..


Kramen

Kommentarer

Postat av: Gaby

Publicerad 2010-02-17 07:23:36

härligt att du känner dig gladare. hoppas de håller i sig. kram!!

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-18 21:31:09

Den känslan ska stanna kvar hos dig, och jag tror den snart kommer för att stanna... Din goa mamma ja, förstår hur du blivit sån härlig tjej med de generna... kramiz m

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela