Jennys tankar

Award

Publicerad 2010-02-03 22:22:43 i Allmänt,




Idag fick jag en Blogaward av Jenny (Buzan

Med en award följer ansvaret att följande saker uppfylls:
-Kopiera awarden på din blogg
-Länka till personen som gett dig awarden
-Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
-Välj 7 andra bloggar som du vill ge en award till
-Länka till deras bloggar
-Lämna en kommentar i deras bloggar om att du gett dem denna award.

7 (o)intressanta fakta om mig (alla vet jue det mesta om mig):

1. Älskar knäckebröd och vatten ihop, kan leva på detta i dagar. Om knäckebröd skulle vara godis skulle det vara choklad. I love knäckebröd. Men det får inte vara de där tunna lättuggade grejerna, sport och lite grövre måste det vara =P.

2. Älskar skor, skor är alltid kul att köpa. Av nån anledning köper jag skor och ställer dem i garderoben, sen använder jag mina vanliga gympadojjor. Kan till och med köpa skor som jag vet är förstora bara att de är jue såå fina, måste ha dem! Men har faktiskt börja ge bort några som står i garderoben oanvända och förstora för mig.

3. En annan svaghet är köksgrejer och kokböcker av nån anledning som jag inte kan komma på. Är askass i köket, men kan ändå inte låta bli att köpe den där morteln, formen, muggarna som bara står där. Kanske har 20 + kokböcker och hur många recept tror ni jag hämtat från nån av de böckerna. Precis inte ett enda.

4. Tycker det är rätt ointressant att veta vad kungens farmor hette och vem som var kung när. Däremot tycker jag att det är intressant att bläddra i gamla album och se på kort på farfars farfar, när den och den föddes, vad de jobbade med mm. Japp ja gillar min familj "historia", mer än kungens =P.

5. Var antagligen mekaniker i mitt förra liv, då jag mer än gärna kollar på: Ice road truckers, Top gear, wheeler dealer, Occ, American hot rod mm. Vet inte varför jag tycker det är så intressant.

6. Älskar att klä ut mig, teman på allt. Om jag skulle gå bort nu, så haf jag sagt till mamma att jag vill ha ett tema på begravningen och kareoke efteråt =P. Roligast är fester med teman så man får tänka till lite, ännu roligare är jue att få vara med att planera festen. Håller tummarna för att syrran är hemma i sommar så vi får fixa 25 års fest. 

7. Gillar inte kryp, flugor getingar, myggor, spidnlar allt smått som man inte hinner med att se vart de tar vägen.. Hualigen. Men jag är nörden som kan stå en hel kväll och fånga flugor för att sen släppa ut dem utomhus. Krypen jag fångar släpper jag ut på grannens gård, så att om de nu promt ska inomhus så är det närmare till grannens hus =P. Gillar inte att slå ihjäl djur. 

Allt jag skrivit nu, vet ni väl redan iofs.. Men detta var svårt!


Vill ge Award till:

Malin, Anna, Tessan, LilLinda, Annica, Linda, Åsa

Hade gärna gett till några till men det får bli nästa gång.

Kram

Kommentarer

Postat av: Annika.A

Publicerad 2010-02-03 22:54:38

Vatten och knäckebröd??? Det var inga exklusiva matlustar du kör med...

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-03 23:03:01

Eller hur! Skönt att veta att jag inte är ensam. :P

Postat av: ANNIKA O

Publicerad 2010-02-04 09:36:27

Hejsan!!

Nästa fredag hos mig om du vill. Familjen förvisad till Slottsbron.

Postat av: Pappabloggen - 24år & snart pappa

Publicerad 2010-02-04 09:44:14

tack för omtanken, det är alltid bra att ha en åsikt om andras bloggar. För då vet man ju vad man ska ändra på! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela