Jennys tankar

Tjobbidoo

Publicerad 2010-01-28 22:14:31 i Allmänt,

Hej hopp!!

Så idag hade jag fått för mig att det skulle vara grått väder, så jag hade plockat fram massa att dola med. Skulle göra köttbullar egentligen, men men..

Men dagens timmar har allt sprungit förbi ändå.. Ringde försäkringskassan och frågade vart mina pengar tagit vägen, eftersom jag bara fått för 9 dagar i december.. Ja då hade de missat att handlägga de, lr va de nu sa..
Iaf så gjorde hon det medans jag vänta i luren och pengarna ska komma nästa vecka, men ändå töligt när hyran ska va betald imorgon.
Snälla pappa fick rycka ut och lägga ut pengar så länge..

Sen så har jag ringt om att jag fortfarande inte har några kanaler på tv´n *suck*!
Vet inte hur många olika jag pratat med och alla säger olika. Idag kollade killen som jag pratade med upp vad teknikerna skrivit..
Han försökte förklara för mig och sa att det ska finnas nåt i hallen, han har pratat med så många från grums så det skulle vara i hallen. Jaha, är du säker sa ja..
Det var han och jag sa vart då`? ja i nån skrubb lr nåt, de ska va i hallen ett litet skåp med kablar..

Jag ser då fan inge skåp, har jue för bövelen en skit liten hall, tycker jag borde ha sett detta skåp.. Men men jag letade väl en gång till, tittade i garderober kröp efter golvet, skåpet kanske skulle vara jättelitet, va vet jag. Jag hittade iaf inget.

Så ringde Kommun gubben och fråga om han visste vart detta skåp ska finnas i min hall.. Men som han sa är han bara chef och borde ha koll på detta, men att detta har grabbarna mer koll på. Så ska plinga dem imorgon..

Sen funderar jag på att göra en snäll sak, fast de kan uppfattas som en pik, så jag kan inte riktigt bestämma mig. Jag tycker det är en snäll sak från min sida!

Gav Magnus pengar för stolen idag och det är verkligen ett super duper billigt pris för den stolen, han är lite för snäll nu. Men jag är skitglad för de, man badar jue inte direkt i pengar. Tack snälla Magnus!

Måste bara skriva att min mamma är bäst och är så himmla glad för hennes skull!

Idag har min lille plutt namnsdag också =), det betyder 50 kronor =).

Imorgon blir han 6 månader, herre gud va fort det går. Har jag verkligen varit mamma i 6 månader? Tycker det är först nu det bröjar sjunka in, mamma.  Min son, min underbara lilla älskling, 6 månader.


Ne nu ska jag hoppa i säng snart..

Pöss och kram

Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2010-01-29 08:33:22

Hipp hipp hurra till världens bästa Vincent som bli hela 6 månader idag!! Kramar Anna och Linus

Postat av: 24 år och snart pappa

Publicerad 2010-01-29 23:37:52

snällt sagt! :)

Postat av: angelica - mamma till noah

Publicerad 2010-01-30 08:27:46

Får endast upp bilden på soffan, funkar inte med dom andra:S knepigt..

Och Noah sov inte hela natten haha, upp 4ggr ocg vaknade helt pigg vid 07.00 hoppas på en bättre natt kommande natt:P

Sen somnade han ganska sent med mycket gnäll och skrik innan, du kanske hört genom väggen? hihi!



Ja, nu har vi "stora" bebisar, gud så fort det gått.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela