Jennys tankar

Kandidater

Publicerad 2010-07-13 21:46:00 i Allmänt,

Hejsan gott folk!

Som ni vet har jag börjat spana på grabbar igen, lr killar, män.. Ja Såna med snopp iaf =P, kalla dem vad ni vill =P.

Efter graviditet och barnafödande känns det som det är dags att börja flörta lite igen, så vart ska man då leta???
Ni roliga, snygga, söta, trogna killar vart finns ni?'

Nästa fråga då sommarflirt lr nåt stadigare =P..

Eftersom de tydligen inte finns så många som verkar gilla mitt utseende och kommer fram och flitar, för de gör de jämt på film.. Kommer fram och Flörtar alltså, om det gillar mitt utseende på film har jag ingen aning om =P


Iaf så sa Maria på jobbet till mig att jag har jue så många killkompisar, där måste det väl ändå finnas nån bra.. 
De verkar jue ta så bra hand om dig och ja, det gör de verkligen. jag har världens absolut underbaraste och finaste killkompisar!!

vill bara säga att dessa killar har många fler +, men nu tar jag bara några ytliga =P
Iaf här kommer några av "kandidaterna", så var uppmärksam nu Maria =P


Hoppas det är okej att jag lånade lite bilder..

Arron



Snäll, söt och underbar.. Men det har aldrig klickat mellan oss och jag tror heller inte att det kommer göra de.
+ Han har tatueringar, är singel (vad jag vet iaf)


Bark

Bark och jag har haft massa roligheter ihop, snäll som få och kan mycket om allt.
Inget klickande här heller..
+ Skägget (gillar när mörkhåriga killar har skägg), Singel
- Har kryp och spindlar som husdjur, fy amejen


Dan

Längsen jag såg honom och vi är väl egentligen inte kompisar som umgås så liksom..men han får vara med här ändå =P. Vi har festat en del ihop och det är alltid lika trevligt..
Men denna grabben är upptagen!
Annars är han den där lite "farliga" typen som jag annars brukar falla för.. 


Erik

Vill du ha pepparkakor? =P
Våran lilla Erik, så rolig, underbar skön på alla sätt oc vis =).
En tänkare som alltid kläcker klockrena kommentarer, säger inget i onödan heller =P.
Har kunskaper om en hel del, blir förvånad varje gång.
Men inget klickande här heller.
+ Lång, fina armar

Fesk

Söta lilla Jörgen, vi har haft mycket roligt. Vi har roligt iohp än iofs, snäll som bara den, följer en hem, ser på hemska filmer (fast de gör iofs alla killkompisar). Lånar ut saker och hjälper alltid till. Underbar och söt på alla sätt och vis..
Men åter igen inget klickande..

+ Tatueringar, fina armar, singel

Anders

Min lilla muppAnders, han är också en av mina dr Philare =). Kan säga allt till denna killen och vad som än händer så finns han alltid där. Här har ni en riktigt bra kille tjejer, nån borde verkligen haffa han och det snabbt!
Men som sagt iget klickande och tror inte det kommer bli några heller mellan oss..
+ Singel, ser bra ut i skägg,
- kass humor =P, iaf inte lika bra som min humor =P, Gubb-bilen hahaha

Håkan

Håkan bråkan!!
kommer aldrig nånsin klicka mellan oss, och skulle det göra de skulle vi ta dö på varandra efter en vecka. Finns ingen jag kan bli så tokig på som Håkan.. Men vi har alltid skitkul ihop. Han med sina manbobs och jag med min fladdermage, vilket par vi skulle bli =P.
Men denna gubben är upptagen!

Kim

Kim lim, vi hade skitkul förr.. varför sluta vi umgås? Våra galna idér, lr ja mina galna idér som du alltid var med på. Poolpartyt i ditt badkar =P, vi har haft piknick där vi drack öl och käkade tobleroneglass ingen bra kombination =P.
Inget hångel för våran del =P. Smart, rolig kille.. Han som lärde mig att spela poker..
Inget klickande här heller
+ Tatueringar

Magnus Ö

Magnus nr 2, som vi säger här hemma. Har blivit en liten hetis sen han skaffade skägg =P, har dock lite svårt för hårlängden =P. Jättebra att prata problem med och jag vet många av hans "hemligheter". Inget klickande här. Men han förtjänar en bra tjej, så ni struliga tjejer låt bli han!
+ Skägget, armarna och han är trummis!!

Magnus

Magnus muffen! Kanske inte världens bästa bild, men äh..
kommer nog alltid vara lite svag för denna grabben i omgångar typ..
Men inget riktigt klickande..
Han ställer alltid upp! Han är den jag kan ringa och gråta, skrika och bara va liksom. Jag tror vi kan vara med om vad som helst och alltid ha varandra där.. Vi har gjort en del dumheter ihop, sånt som man inte kan nämna i en blogg, men kul har vi haft!
+ tatuering, fina armar

Mathias

Denna kille är upptagen, tror jag iaf..
Söt, snäll, kaxig och en jävel på att mobbas! Vi är alldeles för olika för att det nånsin skulle bli nåt klickande. Men vi har kul ihop och har med resten av gänget haft en del äventyr =P.
+ tatueringar

Mattias

En av plutts gudfäder, de heter så va?
Han är snällheten själv, rak, ärlig och har en humor som alla borde ha! Tror aldrig jag sett honom arg, är inte ens säker på om han kan vara de..
Social och får alltid folk att le =).
Men inget klickande..
Han är den som fått vara med och vara domare när man gjort dumheter, haha..
Man är jue tvungen att ha vittnen med sig när man kutar naken runt en staty =P.
+Singel, bra humor.

Peter

En av dem tysta i gänget, har alltid rätt enligt sig själv =P. Men så snäll, söt och lite blyg. Hjälper alltid till så gott han kan och har en del ess i ärmen =). Förr fick han även hålla koll på sin busiga lillebror =P Han behöver ett redigt fruntimmer, inte nån som lallar runt som jag =P. Inget klickande här heller..

Christer

Söt och snäll kille, hindrade en från att göra allt för många dumheter.,
Upptagen och han har verkligen fått tag i en bra tjej.
De är såå söta ihop =).

Bebbe

Killen som flyttade till staden och glömde gänget =/. Aslängesen jag såg honom, men han har världens bästa humor och är snäll som bara den.
Spelar ingen roll vad som hänt lr hur ledsen du är, han om nån kan få dig att le.
Får se till att han följer med nästa gång..


Ja här har ni några av mina killkompisar..
Nån ni tycker att jag glömt?
Lr ni kanske har ett förslag på nån kandidat hahaha

Ne nu blir det kvällsmat och sen sängen..


Pöss och kram


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-13 22:31:47

Du har många "prinsar" runt dej, vem vet.... jag har flera favvo bland dina killar, snälla grabbar!!

Mor

Postat av: cissi

Publicerad 2010-07-14 07:34:23

Ta med dom på fest nästa gång så får vi se hehe!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela