Jennys tankar

Pip Pip Pip..

Publicerad 2010-07-21 23:06:55 i Allmänt,

Jag får spunk på allt pipande!!
Va fan är det som piper?

Nån granne som åkt på semester och glömt klockradion?
Lastbil, truck, inte fan vet jag, men det pipier jämt.. När jag ska sova, när jag vaknar, när jag nattar plutt och vad i h-vete är de???

Idag har jag haft en superrolig dag på jobbet, visst man får springa runt en del och det finns en del som inte riktigt uppskattar livet, men arbetskamraterna gör allt bättre. Vilket toppenjobb jag ändå har!! Vi skrattar varje dag och har alltid roligt!!

Var och handla förut och sprang på Nina, de var så roligt att få stri av sig lite och skvallra =P. Var så himmla kul att se henne igen!! Måste ta en kväll och uppdatera varandra!

Sen är det dags för mig att börja tentaplugga på "riktigt", en tenta kvar och den ska jag banne mig klara.

Ne nu blir de lite tv innan sängen

Pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela