Jennys tankar

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-07-29 10:11:58

åh, nu sitter jag och bölar när jag tänker på den dagen. VIlket jobb du gjorde, vad du kämpade, inte konstigt att bebben var söt som socker.... kramiz

Postat av: annica

Publicerad 2010-07-29 20:09:27

Han är så fin, lilla Vincent. Grattis på ett-års dagen!

Postat av: Linda

Publicerad 2010-07-29 22:43:25

ååå sötisen!!! grattis till storpöjken!!

ska ta å ordna så ni får kläderna oxå INNAN sommaren är över hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela