Jennys tankar

Kommentarer

Postat av: Ananas

Publicerad 2010-07-15 22:44:19

Gubbkepan är köpt på H&M på bergvik. Har också letat i evigheter. :) Kram kram

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-07-17 21:54:03

Hej vet inte om du fick mitt tack för skivan, men jag tror jag skrev det för ettag sen va?

Iaf tack igen den går på högvarv här hemma:)



Vad gör du om dagarna? Kram :)

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-07-19 22:51:26

hehe Ja men det är så det är ibland;D Särskiljt som småbarnsmor;D



Jodå jag sjunger med till varenda låt, fast mest nr 1, 5 och 6 hehe :)

Ja 2 dopp för min del och massa bad för Noah i pool :P själva då?



Kram!

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-07-19 22:53:23

nu glömde jag skriva vad jag gör om dagarna haha.

Jag gör inte så¨mycket men har ändå fullt upp jämt? känns det som;D

Jag och Mathias har ju nyss gått isär så nu är det vell mest att bli van att vara ensam.

Sen är vi en del hos mamma/mormor och mormor/gammelmormor också:)



dom har blivit så stora nu våra små:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela