Jennys tankar

Syster yster

Publicerad 2010-07-26 20:30:35 i Allmänt,

Hejsan hoppsan!

Idag har jag har jag jobbat och slitit =P, ne men mitt jobb är faktiskt roligt! Man kan gnälla av sig också, har varit lite butter i några dagar nu =P..

Idag fyller min lilla lillasyster 25 år, hela 25 år!! Så när jag kom hem var det bara ställa sig att baka, klart syster ska han en tårta!

Så här är bilden ja lova er..







Ja där har ni den..

I den var det vaniljsmörkräm, hallongrädde och dumlefluff..

Grattis på födelsedagen min fina lilla lillasyster!!


Kram

Kommentarer

Postat av: Annika.A

Publicerad 2010-07-27 11:41:33

Ser ju smaskigt ut...

Vad är dumlefluff??

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-28 08:26:02

Jenny du är den bästa "tårtmakare" av alla. Snyggt blir det och så GOTT!!!

Kram Mamma

Postat av: Therese

Publicerad 2010-07-31 17:33:56

Oj, det var minsann ingen dålig tårta det! Nu blir jag avundsjuk för jag vill också kunna göra så fina tårtor..

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela