Jennys tankar

21 juni 2009

Publicerad 2010-07-06 22:44:26 i Allmänt,

Tjena hopp!!

Så igår var jag grinig som vanligt, åkte iaf hem till Slottsbron för att sova. Var astrött!!
Somnade direkt jag kom hem, sen satte min gulliga katt igång att skrika..
Jag blir tokig på henne, inte nog med att hon ska skrika på nätterna tidiga mornar, nej nu ska hon skrika mitt på dan så fort jag lägger mig i sängen.

Hon skriker inte på nån annan, måttligt förbannad blev jag iaf. Helt jävla omöjligt att sova nånstans på dagen.
Ska börja åka ut med bilen i skogen och ta en lur tror ja.

Iaf ignorera Sara i 2 timmar, sov, vaknade, sov, vaknade, sov , vaknade så höll jag på..
Efter 2 timmar så la hon sig i fotänden och somna.. Men jag var så jävla irriterad på att jag aldrig får sova, så jag var där och peta på henne varannan minut typ =P.

Kanske inte det mognaste att bråka med en katt, men varför skriker hon så. Hon har mat, vatten och hon vill inte ut.
Hon vill inte bli klappad lr lägga sig still, hon vill bara gå runt i mitt rum och mjaoua riktigt högt. Varför???

Går jämt runt och är trött, sover typ 4 timmar per natt kanske...

Förut låg jag och halvslummra i soffan, ja då kommer pappa ner och frågar om jag sover..
Nej ja äter glass ser du väl!!

Iaf imorse så vakna jag av att örat värkte så in i norden, var som om nån körde in en kniv och snurra på den. Fast det blev bara så 2 gånger och nu är det borta.. Men det känns lite knepigt i örat, men allt såg jue bra ut så det är väl bara att bita ihop..


Imorgon så blir jag helt själv i huset, pappa ska bort i 2 veckor.
Ska bli asskönt, ska låsa in mig och inte prata med nån tror ja.. Sova och bara vara i fred, iaf de första dagarna.
Min bok kommer imorgon oxå så ja ska ligga i skuggan och läsa hela dagen.

Ska jobba lite på att bli av med humöret oxå, för nu vill ja inte gå runt och va irriterad på alla (fast de borde ju fatta att de irriterar mig =P)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-07 07:55:49

Oj, jag trodde det var nu i juni så jag tänkte -men vart är Vincent, såg inte att det var 2009 :-)

Kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela