Jennys tankar

Familjedagen

Publicerad 2010-06-19 10:21:57 i Allmänt,

Igår var jag och plutten på Mora träsk! De var hur mycket folk som helst, varmt som bara den. Vi tog fika kvart i 3 och tänkte att snart släpper de nog in folket i salen så man kunde ta ett bord och fika vid.. Tror vi stod där och svettades i 10 minuter innan folket rörde sig inåt för att se mora träsk.
Vi tog ett bord och fika och sjöng med, vi såg dem aldrig men vi hörde dem =P.
En sak jag inte fatta var varför vissa föräldrar promt skulle ha med sig vagnen, de knödde in sig i högen och skulle fram med vagnen. Okej om man har ett litet barn som sitter/ligger i, men detta var tomma vagnar!?. Och det fanns hur mycket plats som helst vid jackorna att parkera vagnen..


Detta såg vi, men efter en stund så gick de många ut och man tog sig lite längre fram..


'






Moster var med =)



Min duktiga plutt var så duktig när de sjöng klappa händerna =), sen var det klappa benen då slog han stolen där fram liksom, stampa fötterna så sparka han på stolsbenen =P. Okej kanske inte medvetet allt då men han gjorde de =).

När vi fikat klart gick jag och plutt lite längre fram och dansa träffade även på Matilda och Lucas som stod där och dansa =). Många bebbar och mammor som man kände igen =)
Plutt var så trött så han somna nästan mot mig när vi stod där och skumpa till musiken =P. Så jag tänkte att det var bäst att lägga han i vagnen, kan säga att han somna inte förens kvällen när han skulle sova för natten =P.

Efter Mora Träsk traskade vi hemåt..

pössen och kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela