Jennys tankar

Sommarlov

Publicerad 2010-06-12 21:46:43 i Allmänt,

i'm back =)..

Igår gjorde jag min sista tenta, så nu har jag sommarlov. Hoppas hoppas hoppas att jag klara den. Jag tror iaf att jag hade klarat den om man vart tvungen att ha 50% rätt, men nu är det jue 60% vi ska ha, så jag är osäker. Hoppas verkligen att de rättar allt innan de smiter på semester, måste jue veta så fort som möjligt om det blir omtenta.

Fixa läkemedelsräkningen också, så det känns göttit! Efter tentan så bar det av hem till syster yster som var barnvakt åt min lille plutt =). Vi blev kvar där till halv4 typ, sen blev det till att hämta upp hans mormor och fara till Köp barnvagn. Kom hem med några nappar och en ny hoj till älsklinge. Fast hojen ska bo hos mormor, för hon är så trött på att dra min stora fram och tillbaka.. Fast jag är grymt sugen på att köpa en sommarvagn till honom också.. Min är skitbra på vintern och ja gillar den verkligen, fast de skulle va gött me en sån där liten behändig en..

Iaf inne på köp barnvagn var jue hunken Magnus, han skämde bort plutt som vanligt =).

Föresten en kille är jue hunk, va e en tjej? Finns det nåt som är jämnlikt liksom??

Iaf väl hemma så var det kvällen för plutt och jag inväntade herr Barkus, filmkväll med mycket tjöt och morötter.. de ni, de trodde ni inte.. Inge godis alls utan bara morötter =P.

Jättetrevligt var det och poff så var klockan bort i mot 1-2 på natten..

såklart gjorde plutt nåt han inte gjort på ett tag nu, han väckte mig 5.. halv 6-6 gick vi upp, behöver ja säga att jag har varit in i nordens trött idag =P..

Kan inte bestämma mig vilken blogg ja ska använda heller.. De lutar åt att ja ska göra som i de ena jennydepp inlägget.. men vi får se :P, allt för att krångla vet ni..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela