Jennys tankar

Måndag

Publicerad 2010-03-15 22:02:12 i Allmänt,

Hej hopp!!

Vad händer och fötter..
Känner mig fortfarande sliten efter helgen, van festare som man är =P. Tror det är nåt på gång i kroppen, sen är det lite för lite sömn också, så man kan inte bara skylla på helgen =P.

igår så kom broder och Fesk hit, alltid lika kul! Vi rata om dittan och dattan och Fesk fick mig att känna mig riktigt gammal där några gånger. Han är så söt! Broder var hungrig och moffa  ostbågar och chips.. Vi kolla iaf på Wallander, lr nja vi prata en hel del också..

Ska iaf låna badkaret av Fesk nån dag, de ska bli kul för plutt =).

Sen har jag skurit mig på en ciderburk också, förbannade skit va det sved och kändes.. Svider fortfarande lite =(, alkohol är farliga grejer lr iaf grejerna man förvarar alkohol i =P. Inte så att jag druckit, utan jag skulle sortera flaskor oh burkar för att gå till glasinsamlingen.. Man måste ju göra dubbelarbete, för vem vill gå och sortera medans man håller på att plockar =P..

Idag så tog jag och plutt en promenad till Konsum, var tvungen att köpa smör, av nån anledning har inte Ica den sorten jag vill ha =/. Så det var härligt att va ute i detta vädret, jackan var lite för varm på hemvägen bara.. Måste rota fram några tunnare!

Lagade lax idag också, inte efter nåt recept.. Jag vet att det inte är svårt, men för mig som inte är duktig på mat och alltid följer recept till punkt och pricka (typ) för att inte göra fel så är det en bedrift.
Känner mig skitnjd och jäklans gott blev det också =). En liten lunchlåda blev det också..

Nu blir det boston tea party

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela