Jennys tankar

BBBBRRRRRR...

Publicerad 2010-12-01 00:03:03 i Allmänt,

Fy satan va den här lägenheten är kall, ställer du dig mitt i den så drar det från 3 håll..
Tänder flera värmeljus varje rum för att försöka få upp värmen lite, BBBBBBBRRRRRRRRRR!
Det går några ljus om dagen  :P.

Nu ikväll bytte mina kanaler levrantör eller hur man nu säger de. I brevet stod det att jag skulle få behålla alla kanaler till samma pris, så vart i h-vete är mina kanaler?? Fattas fler stycken :/, får plinga dem imorgon.

Vincent är inne i nån trots period nu, han vägrar sova.. Han bara gråter och skriker, hoppas det går över så vi kan återgå till våra vanliga rutiner. Jag gillar våra rutiner, de passar mig perfekt =P...
Vi får väl enas på mitten typ, imorgon ska han vara i säng senast halv 8, hållertummarna för att det funkar fint imorgon.


Idag fick jag upp mina julgardiner också, ett rum kvar nu :P. Jag gillar rött på julen, helst skulle jag vilja ha det sådär som i tomten är far till alla barnen, massa rött, pynt och myspys :P.


Ignorera stöket i slutet på bordet.

Jag vet, det är finare med långa längder, men av praktiska skäl fick det bli kort i köket :P.


ne nu blir det sängen


kram

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2010-12-01 15:53:46

Håller inte med om att det är finare med långa längder, tyckte det var jättefint sådär! Mycket mysigt och juligt hemma hos dig! :D Receptet ligger nu uppe i bloggen. :)

Postat av: Annika.A

Publicerad 2010-12-01 22:03:05

Har du kollat vädringsventilerna som sitter ovanför fönstren så dom är stängda? Så kallt har inte jag...

Va fint du fått i köksfönstret!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela