Jennys tankar

Brrr

Publicerad 2010-11-18 21:51:33 i Allmänt,

Jag och plutt skulle åka hem till morfar och hälsa på, iofs visste vi att han egentligen inte slutat än, men va fasiken..

Svinkallt var de och ingen nyckel hade jag med mig, knacka och plinga som bara den för att försöka väcka min lille lillebror. Min bror sover som en stock! Det är stört omöjligt att väcka honom, ringde pappa och fråga om han snart skulle vara hemma. Han var 10 minuter bort, så jag och plutt skutta in i bilen igen, drog på värmen i full karriär. .



Självklart så fick han sitta i farmsätet och trycka på alla knappar han ville, eller han fick sitta i framsätet, alla knapptryck var mer ett beslut från hans sida :P.

Själv muttra jag över att alla bilknappar promt ska lysa och vara lätthittade för små busiga pojkar..



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela