Jennys tankar

Dröm

Publicerad 2010-11-13 21:58:18 i Allmänt,

Inatt så drömde jag en massa konstigt, bla så träffade jag min drömkille :P. Han bodde i vikningshede och jobbade på eon eller elgiganten, vi höll på att spela in en reklamfilm, det var så vi träffades :P. Snygga armar hade han också! Han hade ljusbrunt hår och var helt perfekt :P. Han var inte alls min typ av kille, nästan lite pojkband över honom -ni vet frisyren, stilen mm.

Jaja, undrar om det betyder att jag kommer hitta kärleken snart :P



kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela