Jennys tankar

Favoriter

Publicerad 2010-11-13 23:40:21 i Allmänt,

Har sett några andra bloggare lägga upp sina favorit saker, så jag tänkte ta och härma dem (Milla

är en utav dem).

Här är några av mina favoriter iaf:


Några av änglarna, änglar hittar ni lite över allt i lägenheten. Vanligtvis står de inte i fönstret, men på deras ordinarie plats kan man inte tända ljus i dem :/.


hmm tycker inte det ser så där snett och vint ut i verklligeheten??
Jaja det är mätt och vattenpassat in, men nån tavla har vickat på sig under dammning som ni ser :P.
Och efter snart ett år i lägenheten har jag fortfarande inte fått upp nåt 6:e kort, ja det går inte fort på landet :P



Lampan efter farmor och farfar, är egentligen inte min stil, men jag tycker den är fin och finare blir den eftersom farmor och farfar ägt den.


Kommer nog in fler bilder nån dag, men nu ska jag hoppa i säng..



natti natti


Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-11-14 17:53:41

Hej :) Väggen med korten och texten på var gudomligt vackert :) :)



Shiit. jag hade lagt ner detta med att bygga tårta efter en timme ja :P Mitt tålamod suger verkligen ;) Men superfina asså :D men då riinge rja dig, när jag ska ha kalas då? ;)



ömmm, magbildwerna råkade visst försvinna ngn stans på vägen ;) Nej, men kanske ska erkänna att ja totalt glömt att fota magen :p Men ska försöka skärpa mig me detta :)



Hopaps allt är bra med både dig och sötnosen din. :)



kramkram

Postat av: Milla

Publicerad 2010-11-14 23:21:58

Kul att du också kör ett favoritsaker-inlägg. :) Jättefint alltihop! Gillar också änglar, fast jag äger typ... inga? Mycket märkligt. Fotoväggen är jättemysig och fin och lampan gillar jag tokmycket. Riktigt charmig. Och som du säger, den blir ännu finare när det finns en historia bakom och i detta fall så har den ju tillhört dina farföräldrar. :) Kul att få se lite hur du har det hemma. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela