Jennys tankar

Snabb uppdatering

Publicerad 2010-11-01 20:04:02 i Allmänt,

Tjena tjena!

Så vad händer i mitt liv då.
Jag har diskuterat mycket med Magnus, vi har så mycket bra att säga :P.

I lördags så hjälpte jag Camilla att flytta, var en kanondag och kväll :). Bar kartonger och möbler, riktigt kul att få använda kroppen lite :P.
Christan var med och rattade kärran, vilket han gjorde som en gud, ratta-ratta *poff* klart och kärran stod bra.

På kvällen blev det vinkväll, fattar inte hur jag orka de, Vincent krångla natten innan så det blev inte många timmars sömn.
Blev många skratt och alldeles för mycket vin iaf, men trevligt hade vi. 
 
Så fort jag fått på mig pyjamas och soffan var bäddad så somna jag pang bom, Camilla förklara tv'n och jag hörde nada utan bara tvärsomna.
En kannondag och kväll, ännu bättre var att jag hann hem för att säga godnatt till en trött liten älskling.

Söndag kväll spenderade framför tv'n med mina tv-polare, vi käkade varma mackor och kolla på Beck- En tradition jag tycker vi ska fortsätta med, så nästa söndag ses vi igen (förhoppningsvis alla).

Ne nu ska jag pyssla lite här..


Pöss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela