Jennys tankar

Plugg och kalops :P

Publicerad 2010-11-13 23:08:00 i Allmänt,

Igår så tog min snälle far en semesterdag, så jag skulle kunna åka in till kau. Var riktigt kul att få trippa runt där igen :). Sprang på Lisa och fick mig en pratstund, sen sprang jag på Nina så vi töla och luncha ihop :).

Blev en riktigt rolig lunch iaf! Strax efter 2 så drog jag från kau och brummade till mamma vi skulle ut och shoppa. Mamma spontanshoppa en soffa för x antal tusenlappar, men det var en riktigt fin soffa :). Jag gjorde inte av med riktigt så mycket pengar, hitta inget typ.

Efter shopping brummade vi hemåt, släppte av mamma i grums och jag for hem till pappa. Min granne skulle ha fest, så vi passade på att övernatta en natt till hos pappa.

Idag  har det inte gått i många knop heller, pappa ville köpa pizza, men icke! Jag bestämde att han skulle äta riktig mat, min far har nog inte lagat mat sen i påskas :P. Jag gjorde iaf kalops och räkna kallt med att pappa skulle ha soja och mjöl hemma <-- big mistake. Jaja det blev bra ändå.. Vincent blev glad, han älskar kalops.


Glott lite på tv och runt 6-halv 7 tittade farfar Lasse förbi, så Vincent passade på att ge honom farfarsdag presenten. Tog de sista som var kvar i affären, jag tyckte lyktorna var jättesöta så morfar och farfar fick en varsin. Lasse tyckte jag hade blivit smal (smalare), sug på den du Magnus!

Jag och Vincent drog oss hemåt och han var i säng lite efter 8, så jag hoppas han sover lite längre imorgon.



Myser med morfar










Pöss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela