Jennys tankar

Kalas

Publicerad 2010-11-06 23:01:00 i Allmänt,

Nu sitter jag här och hänger framföt tv'n, fast jag borde lägga mig. Gick upp för tidigt imorse av nån anledning som jag inte kommit på än, när man ändå är barnledig så skulle man jue kunna tro att jag ligger kvar i sängen, men IKKE.

Tack och bock för alla fina kommentarer om tårtorna :). Blev riktigt nöjd med dom, även om de hade sina skavanker här och där. Goda var de också tyckte släkten :).

Idag har jag snosat bebis en snabbis, lilla Zack trivdes inte i min famn, han blev lite kinkig så han fick åka tillbaka till pappas famn där han satt och njöt :). Han är så söt, och så liten, jag blir så bebissugen.

Kalaset började med att släkten samlades ute vid kyrkan för att tända ljus vid mormor och Christer grav. Sen bar det av hemåt för lite mat och tårta, massa töl och skratt.

Mamma hade fixat så det blev en liten "klappjakt", tipspromenad och frågor :).

Riktigt kul att träffa alla, nästa träff blir vid jul och jag längtar redan.








Morbror är stor favorit, han går före både mormor och morfar :P






Har fler kort, men de hamnar inte här :P


Kram

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-11-07 18:42:21

Vår släkt är bäst ingen protest! =)du får fota när du bakat något i dina fina former...(kak former alltså) haha . kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela