Jennys tankar

Morgonruffs

Publicerad 2010-10-26 20:57:28 i Allmänt,

Idag var jag så in i nordens trött när Vincent väckte mig, jag ville verkligen inte gå upp. Men ett djup andetag och upp med ett leende på läpparna för lite morgonmys i soffan. Hann till och med se några program innan vakna med the voice börja idag :P.

Eftersom tröttheten var enorm så bestämde jag mig för att skippa morronduschen och ha en pyjamasdag, tyckte de kändes rätt.

Kändes som ett bra beslut tills posten kom, jag hade nämligen 2 paket att hämta ut, nyfiken som man är (varför jag nu skulle vara nyfiken när jag vet vad paketen innehåller, men okej nyfiken :P) så var jag bara tvungen att hämta ut dom idag också.

Tänkte 3 sekunder på om jag skulle ta en dusch och snygga till mig, men bestämde mig snabbt för att jag är en natrulig skönhet och är ganska het så här också :P.

Klädde mig och tryckte på en mössa för att dölja lite av den välgjorda frisyren :P. Lite ruffs har väl ingen dött av :P

Här har ni den trötta mamman och hennes morronfrill, titta och njut, detta är bland det snyggaste några av er sett idag iaf :P







Okej, kan väl erkänna att jag tog en tops och fick bort lite av de svarta under ögonen,  nån måtta på lathet får det jue vara :P

Kram



 


Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-10-29 16:16:59

Du är ju hur snygg som helst :-) kram på

dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela