Jennys tankar

Sara

Publicerad 2010-10-05 23:05:29 i Allmänt,

Den 27:e blev min lilla hårtuss 18 år, 18 år gammal. Märks att hon är en dam nu :P.

Men tänk vad hon kunde reta gallfeber på en förr, jamade runt 4-5 på morgonen och ville ut.. Jag vägra släppa ut henne för va skulle hon ut att göra då. Kan inte ge henne såna vanor heller.. Alla studsbollar hon släppte nedför trappen varje natt/morgon, sprang efter och hämtade dem och släppte dem nedöfr trappan igen..

Eller den gången hon stod och steppa på aluminiumfolie, ¨nåt som katter inte ska gilla, men det visste nog inte Sara :P

Mina första lilla bebis har blivit stor :).

Måste ta lite nya kort på henne..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela