Jennys tankar

Babycafét

Publicerad 2010-09-29 19:46:23 i Allmänt,

Igår så gick jag och plutt till babycafét, vi skulle möta upp Camilla och Tessan och deras små guldklimpar förståss :).
Det var nästan överfullt med barn och Vuxna, alltid kul att se så många och träffa de "gamla" från föräldragruppen :).

Min lilla plutt snubbla på tröskeln och fick en fläskläpp, de gjorde ont i mamma hjärtat när läppen bara blev större och större..  Min fina lilla plutt!

Han har blivit så klumpig och ramlar nästan jämt, vet inte vad han håller på med.

Jag och Camilla bytte några påsar också, men min huvudvärk kommer som ett brev på posten bara efter några klunkar :(. 

Kvällen blev kort igår, la mig på soffan slockna, vakna runt 8 kollade på cougar town sen förflyttade jag mig in till sängen och slockna direkt. Vakna nästan utvilad imorse, nån timme till och det hade varit perfekt.. men vem vill inte gå upp 6, underbar tid om ni frågar mig :P



Pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela