Jennys tankar

Film-natt

Publicerad 2010-09-20 21:08:43 i Allmänt,

Tjosan!



Igår kom hem Fesk hem till mig för lite filmtittande, trevligt som vanligt!  Snart ska jag och Bark dra igång vårat svenska film race :P.

Men precis innan Herr Fesk kom så vakna plutt och var jätteledsen, fick ta upp han och bära honom lite så somna han. Så fort jag la ner honom så gråt han igen, i med nappen och han var tyst i nån minut sen gråt han.. Fick ta upp och bära honom lite, min stackars lilla plutt. Tror det är tänderna som spökar! Han fick iaf följa med upp en stund och prata med farbror Fesk.

Herr fesk ville se lite på valvakan, nåt som inte gick hem hos mig.

Det sluta iaf med nakna pistolen 1 och 2, en liten kompromiss vi kom fram till.. Klockan sprang iväg och poff så var hon halv 3, gött att man skulle upp vid 6 och åka mot staden :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela